Veel gestelde vragen
- Bestaat er ook een cataloog ?
Ja en Nee, Een volledige cataloog met de beschrijving van alle door ons verkochte producten hebben wij niet.
- Hoe kan ik bestellen ?
U volgt gewoon de duidelijke aanduidingen op onze site. Na bevestiging ontvangt u van ons een mailtje met de betalingsgegevens. U kan de betaling via Paypal, Visa, Mastercard, Ideal, Mister Cash, Bancontact of gewoon via voorafgaandelijke overschrijving.
- Ik woon in Nederland, Kan ik ook bij jullie kopen ?
Ja natuurlijk ! Alle prijzen zijn inclusief Belgische BTW 21%.
- Kan ik alle producten ergens bekijken ?
De meeste trampolines kan u bekijken in onze showtuin. U mag ons steeds contacteren (0478/59.29.29)
- Kan ik mijn bestelling afhalen ?
Geen probleem. Maar neem eerst op voorhand contact op met ons.
- Kan ik op voorhand een offerte aanvragen ?
Geen probleem. Noteer de artikelnummers en vraag uw offerte aan bij ons. Wij bezorgen ze u binnen de 5 dagen. U mag de aanvraag dan wel niet als bestelling aan ons doormailen (dus niet via het winkelwagentje) maar bezorg ons gewoonweg een lijstje van de artikelnummers en de aantallen per artikel via ons contactformulier.
- Mag iedereen bij Trampolineverkoop kopen?
Ja natuurlijk. U moet aan geen enkele voorwaarde voldoen om bij ons te kopen. De prijzen die u op onze site kan vinden zijn reeds inclusief BTW, gelden voor iedereen en staan duidelijk vermeld bij de artikelen.
- Moet ik aanwezig zijn bij levering van de door mij aangekochte goederen ?
Uiteraard. Wij leveren meestal overdag tussen 07u en 19u en voor uw en onze zekerheid moeten onze afleverbewijzen getekend worden Het staat u natuurlijk vrij uw bestelling te laten leveren waar u het wenst. Dat kan op het werk zijn, bij de buren, … Indien er bij de levering niemand aanwezig is, zullen de goederen, door de transportfirma, een tweede maal bij u aangeboden worden. Hiervoor zal een forfait van €80 aangerekend worden. Hou hier rekening mee.
- Wat als ik na ontvangst niet tevereden ben ?
Ondanks onze uiterste zorg om duidelijke foto´s en artikelomschrijvingen te geven, kan het voorvallen dat u niet tevreden bent en u heeft dan ook steeds het recht om, en dit binnen de 7 dagen na ontvangst van de goederen, bepaalde artikels die niet voldoen aan ons retour te sturen. Let op, de retourkosten worden door u gedragen. Indien u het wenst kunnen wij een bepaald artikel terug laten ophalen. De kosten hiervoor worden in mindering gebracht van het te crediteren artikel. Aangerekende port-, verzend-, of leveringskosten worden nooit terugbetaald.
Bij het retour sturen dient in ieder geval aan de volgende voorwaarden te worden voldaan :
1. Artikelen verkeren in originele staat en worden inclusief onbeschadigde originele productverpakking in een fatsoenlijke verzenddoos retour gezonden.
2. De geretourneerde artikelen zijn niet gebruikt en vrij van gebruik sporen.
3. Je draagt zelf zorg voor een fatsoenlijke retourzending. De artikelen zijn goed verpakt en het bewijs van verzending moet je bewaren.
OPGELET : Indien er aan één van de eerste twee voorwaarden niet voldaan is zal er niet overgegaan worden tot terug betaling!
- Zijn er ook kortingen ?
Neen, de door ons opgegeven prijzen zijn netto eindverbruikersprijzen, en volgens ons zijn het correcte en eerlijke prijzen. Vanzelfsprekend zijn er steeds mogelijkheden bij afname van grotere hoeveelheden. Daarvoor vraagt u dan best eerst een offerte aan. Ook zijn er vele producten op onze site waar we met ´staffelprijzen´ werken (dus vanaf 2 of meer stuks, een lagere prijs). Die prijsindicaties ziet u onmiddellijk bij de betreffende artikelen. Regelmatig zijn er aanbiedigen in ons gamma. Breng daarom regelmatig een bezoek aan onze website.